четвер, 6 грудня 2018 р.

 9 клас Урок №30
Тема  уроку. Виробництво харчових продуктів, напоїв
     Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
Мета уроку: ознайомити учнів з галузевим складом, особливостями спеціалізації, принципами розміщення, проблемами та перспективами розвитку харчової промисловості; показати особливості харчової промисловості свого краю; розвивати вміння і навички самостійно робити висновки на основі вивченого матеріалу, вдосконалювати роботу з контурною картою; використовувати набуті знання у повсякденному житті виховувати екологічну культуру учнів, творчій підхід до розв’язання нестандартних завдань.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнаннята матеріали : фізична карта світу, атласи, підручник, довідкова інформація.
Терміни та поняття: харчова промисловість, генно-модифіковані організми; споживчий кошик 
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
 II. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя. Харчова промисловість - сукупність виробництв, які спеціалізуються передусім на виготовленні готових харчових продуктів або у вигляді напівфабрикатів, а також деяких непродовольчих товарів - тютюнових виробів, мила та мийних засобів, парфумерно-косметичної продукції. Це одна з найрозвиненіших галузей промисловості світу. Частина виробництв цієї промисловості тяжіє до сировини, інша - до районів споживання. Якщо для розвинутих країн характерні обидва типи виробництв, то для слаборозвинутих - переважно лише другий.
Учитель привертає увагу класу до назви параграфа підручника.
Прийом «Мозковий штурм»
Що таке ГМО ?ідповіді учнів)
          ГМО – це генетично модифікований організм, що утворюється в результаті застосування технологій генної інженерії, які дозволяють вбудовувати гени одного організму в інший. Завдяки внесенню нових генів організм (рослина, мікроорганізм, тварина або навіть людина) отримує нові бажані ознаки, які раніше в нього були відсутні.
 ІV. Закріплення нових знань,  умінь та  навичок
Структура харчової промисловості
Робота з картою. Покажіть на карті основні центри харчової промисловості.
Споживчий кошик – цe набір товарів i послуг, нeобхідних для задоволення наших першочергових пoтреб y середньому за рік.
Опрацювання випереждувального завдання ( За завданнями, які містяться в зошиті з друкованою основою).
Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини..
  V. Домашнє завдання
 Прочитати відповідний параграф у підручнику.
Випереджувальне  завдання.

Дослідження. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах

Немає коментарів:

Дописати коментар